Facebook Instagram YouTube

Přihlášky 2019

MUAH opět od Czech Make-Up House i v roce 2019

Spolupráce s profesionálkami ve svém oboru se při finále Czech&Slovak PhotoGirl 2018 vyplatila. Make-Up byl zvolen velmi citlivě vzhledem v vážnosti okamžiku a také vlasové kreace odpovídaly finálovému večeru a módní přehlídce alá 30. léta. Martina Borecká a Sabina Bibi Škodová se svým týmem dokázaly, že skutečně myslejí vážně slogan, který kříčí do světa a to: ,,Je třeba udělat něco s českými vizážistickými vodami!´´ Koncept Czech Make - Up House je zajímavý. Snoubí se zde totiž všechny kroky, které jsou potřeba udělat pro krásný vzhled. Ať už je to líčení, nebo společenské účesy. Vše pod jednou střechou a vše pěkně uspořádané dle tipu události. Produkce Czech&Slovak PhotoGirl se raduje, protože v CMUH, jak zní zkratka českého make-up domu, našla významného spojence. Je potřeba si také říci, že práce, kterou dámy odvedly při finále dokazuje, že pokud se mohou finalistky na někoho při finále spolehnout, pak je to na dámy z Czech Make-Up House. Každá chce být krásná a cítit se sebejistě. Díky profesionálkám v oblasti líčení a hair stylingu mohou být v tomto ohledu klidné a i v roce 2019 se při finále mohou soustředit jen a pouze na svůj výkon pod světly reflektorů. 

Více ...

Sklo je živý organismus!

Bořek Šípek již pozoruje skláře z celé republiky z pomyslného uměleckého nebe. Jeho syn Dalibor Šípek se rozhodl, že by bylo dobré pokračovat ve sklářské rodinné tradici a ve sklárně v Novém Boru kouzlí s rozžhaveným sklem jako Harry Potter. Má tým lidí, který každodenní prací přesvedčuje o kvalitě zdejších produktů. Dalibor neměl jednoduchý začátek. Musel vše učesat, uspořádat, protože jak sám tvrdí, tak jeho otec byl bohémem a mnoho věcí opomíjel. I přesto byl nesmírně úspěšný a věhlas pana Bořka Šípka sahá daleko za hranice naší země. Rozkoukávání však nemohlo trvat příliš dlouho, protože výroba nepočká. Zakázky se hrnuly a hrnou stále. Jediné na co si Dalibor Šípek ..

Více ...

Co by ses chtěl/a naučit vařit?

Sushi
 
19.9%
Indické jídlo
 
24.76%
Burgery
 
17.96%
Všeobecně asijské pokrmy
 
16.99%
Alespoň míchaná vajíčka
 
20.39%